ACTIUNE
06.04.2020

Suntem aici pentru tine.

Serviciu preluare/ restituire autovehicul
cx

Deși circumstanțele generate de pandemia COVID-19 ne fac să păstrăm distanța, dorim să te asigurăm că suntem în continuare partenerul tău de mobilitate. Poți conta pe noi că vom ține aproape. Pentru TESS Brașov, prioritatea este protejarea clienților, angajaților și partenerilor, dar și păstrarea unei relații apropiate cu aceștia. De aceea, credem cu tărie în respectarea tuturor recomandărilor autorităților: în păstrarea distanțării sociale, în aplicarea temeinică a regulilor de igienă și în folosirea cu precădere a căilor de comunicare la distanță.

Pentru a reduce riscurile de contaminare și a organiza în mod optim operațiunile noastre, vă punem la dispoziție, contra cost, serviciul Preluare - Predare autovehicul de la/la domiciliu sau sediu firmă, în vederea efectuării operațiilor de reparație, fără a vă deplasa în spațiile publice.

Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie urmate aceste etape:

  • Realizați programarea în service, online, completând datele solicitate(!seria de șasiu!) aici ,  folosind Formularul de programare service de la rubrica Contact: https://www.tess.ro/contac sau telefonic, la numerele:  0268 473 040, 0368 203 1210723 720 152 (TESS Brașov), în intervalul orar 8:30 - 17:00. 
  • După ce datele dvs sunt prelucrate, veți fi contactat de consilierul service pentru a stabili toate detaliile. 
  • Este necesar ca în autovehicul să existe: talonul, dovada ITP valabil, rovignetă valabilă, carte de service sau mapă bord. În cazul în care doriți efectuarea ITP, deoarece acesta a expirat, transportul autovehiculului se va face pe platformă si este necesară cartea de identitate a autovehiculului.
  • Autovehiculul va fi dezinfectat temeinic (interior si exterior) înainte de a fi introdus în service. Dar vă rugăm insistent să îl dezinfectați și dumneavoastră înainte de predare.
  • Din momentul preluării autovehiculului și pe durata efectuării lucrărilor, vom proteja scaunele, volanul, schimbatorul de viteze și alte puncte de contact, cu huse speciale.

  • Consilierul de service va ține legătura cu dvs telefonic și online. Astfel veți primi contractul și fotografiile aferente constatărilor.

  • Veți primi factura în format electronic, plata se va face doar prin mijloace digitale. După confirmarea plății, mașina va putea fi returnată la domiciliu/sediu firmă.

Vă rugăm să rețineți că vom acorda prioritate solicitărilor clienților care își desfășoară activitatea în sectoarele cruciale (serviciile de ambulanță, poșta, producătorii de alimente, etc), încercând să-i susținem cât putem și pe această perioadă, cât și celor cu cerințe urgente de mobilitate, putând exista astfel o întârziere în răspuns. Am dori să vă mulțumim anticipat pentru cooperarea și întelegerea dvs., în aceste momente dificile.

Vă rugăm să respectați indicațiile autorităților și să aveți grijă de voi și de cei dragi!

Acest serviciu este disponibil si la TESS Sib. Puteți lua legătura cu colegii noștri din Sibiu, folosind urmatoarele date de contact:

  • Telefon: 0269 560 377,
  • E-mail: service.sibiu@tess.ro